۱۳۸۸ آذر ۲۳, دوشنبه

نخستين گوشي گوگل در اختيار كارمندان اين شركت قرار گرفت

ه گزارش بخش خبر شبكه فن آوري اطلاعات ايران از فارس، گوگل در يكي از وبلاگ‌هاي رسمي خود اعلام كرد كه اين گوشي‌ها بين كارمندان اين شركت منتشر شده‌اند تا آزمايش‌هاي اوليه روي آن انجام شود. هنوز به طور دقيق گفته نشده است كه روي بدنه اين گوشي نام شركت گوگل حك مي‌شود يا خير.
با اين وجود، چندي پيش يكي از كارمندان گوگل روي شبكه اجتماعي توئيتر اعلام كرد كه اين گوشي جديد در اختيار او نيز گذاشته شده و نام شركت گوگل نيز روي آن حك شده است.
پيش از آنكه گوگل سيستم‌عامل اندرويد را عرضه كند نيز شايعاتي مبني بر توليد سيستم سخت‌افزاري تلفن‌همراه در شركت گوگل منتشر شده بود. اما در آن زمان اين شركت بزرگ سيستم‌عامل متن‌باز خود را همراه با گوشي هوشمندي كه در شركت تايواني HTC ساخته شده بود، روانه بازار كرد.
"ماريو كوئيروز " مدير توليد گوگل در اين مطلب وبلاگي خاطرنشان كرد كه هدف از عرضه اين گوشي بين كارمندان گوگل آزمايش فناوري‌هاي جديد بوده است.
او در اين خصوص نوشت: «ما هم‌اكنون موفق به تكميل مدل مفهومي و آزمايشگاهي يك گوشي جديد شده‌ايم. اين گوشي متشكل از سيستم سخت‌افزاري به‌روزشده حاوي نوآوري‌هاي فراوان مي‌شود كه با همكاري يك شركت ديگر تكميل شده و روي آن سيستم عامل اندرويد نصب شده است. اين گوشي قابليت‌ها و امكانات جديدي را در خود جا داده و هم‌اكنون در اختيار كارمندان گوگل قرار گرفته است».

0 نظر:

ارسال یک نظر