۱۳۸۸ آذر ۲۱, شنبه

جزوه آموزشی کلاس های کامپیوتر

بچه ها در سایت زیر در بخش کتابخانه می تونید کتابهای خوب کامپیوتری رو دانلود کنید.
www.arvan.ir
» ادامه مطلب

آگهی استخدام مایکروسافت برای کار روی ویندوز8

شرکت مايکروسافت طي ماه گذشته آگهي استخدام نيروي کاري براي سيستم‌عامل جديد خود موسوم به ويندوز 8 را منتشر کرد.
هم‌اکنون ويندوز 7 نخستين مراحل تطابق و سازگاري با کاربران را پشت‌سر مي‌گذارد و کارشناسان در حال بررسي محبوبيت اوليه آن نزد مردم هستند. اما در اين ميان، مايکروسافت از هم‌اکنون براي طراحي نسخه آتي اين سيستم‌عامل دست به‌کار شده و تنها در ماه گذشته آگهي استخدام براي هفت شغل جديد به منظور کار روي سيستم‌عامل ويندوز 8 را منتشر کرده است.

سايت فناوري Ars Technica اعلام کرد که ليست اين هفت شغل جديد در بخش مرکز کاريابي مايکروسافت در سايت اينترنتي اين شرکت آورده شده است. هم‌اکنون عنوان برخي از اين مشاغل ويرايش شده يا از روي سايت مايکروسافت حذف شده است، اما Ars Technica همچنان خاطرنشان مي‌سازد که ليست کامل اين مشاغل روي سايت آن‌ها موجود است.

قرار است نسخه آتي سيستم‌عامل مايکروسافت در سال 2012 ميلادي وارد بازار شود و بر اساس شايعات منتشر شده، اين سيستم‌عامل از فناوري 128 بيتي نيز پشتيباني مي‌کند.
شرکت مايکروسافت قصد دارد از سال مالي 2011 ميلادي تمرکز داخلي خود بر ويندوز 8 را تقويت کند و آزمايش‌هاي داخلي روي اين سيستم‌عامل را از اين تاريخ آغاز نمايد. سال مالي 2011 مايکروسافت از ژوئيه 2010 آغاز مي‌شود و بر اين اساس، غول نرم‌افزاري جهان دو سال فرصت دارد تا پيش از عرضه نسخه نهايي اين سيستم‌عامل، آن را مورد آزمايش قرار دهد.
منبع :
ببینید
» ادامه مطلب

جدیدترین برنامه Google

به تازگی گوگل، اپلیکیشنی برای گوشی‌های مبتنی بر سیستم عامل آندرویید، آماده کرده است که کار جالبی انجام می‌دهد. به کمک اپلیکیشن Goggles، کاربر می‌تواند از یک چیز عکس بگیرد و بلافاصله اطلاعاتی در مورد آن بگیرد. به عبارت دیگر این اپلیکیشن، کاری درست برعکس موتورهای جستجوی معمول انجام می‌دهد، وقتی در گوگل و بینگ جستجو می‌کنید، با دادن کلیدواژه متنی به عکس می‌رسید، اما Goggles کار هیجان‌انگیزتری را می‌خواهد انجام بدهد و می‌خواهد از عکس به اطلاعات برسد. چنین چیزی می‌تواند سرآغاز یک تحول آتی باشد.
این اپلیکیشن می‌تواند کاربردهای جالبی پیدا کند:
- یک مسافر می‌تواند عکسی از یک بنای تاریخی بگیرد و بعد اطلاعاتی در مورد آن دریافت کند. تصور کنید که عکسی از چهل ستون بگیرید و بعد اطلاعاتی در مورد تاریخچه ساخت آن بگیرید یا عکس‌های دیگر کاربران را به طور همزمان ببینید!
- می‌توانید عکسی از کاور یک کتاب بگیرید و بعد به طور خلاصه نقدهای مثبت و منفی را در مورد آن بخوانید.
- می‌توانید عکسی از یک تابلوی هنری بگیرید و ببیند که نام هنرمند آفریننده آن چه بوده و تابلو چه نام دارد.

می‌توانید عکسی از یک جنس بگیرید و بعد ببینید که در فروشگاه‌های مجاور جنس مشابه با قیمت مناسب‌تر پیدا می‌شود یا نه.

خوانندگانی که گوشی آندرویید ندارند، فعلا سایت TinEye را بیازمایید، این سایت هم یک موتور جستجو تصویری معکوس است. شما بعد از آپلود یک عکس در آن یا دادن لینک یک عکس به آن می‌توانید، اطلاعاتی در مورد آن دریافت کنید. البته توجه داشته باشید که این فناوری هنوز در مراحل ابتدایی خود است و نباید انتظار عملکرد دقیق از آن داشته باشید.
» ادامه مطلب

صد سایت برتر ایرانی

آیا تا به خال به این موضوع فکر کرده اید صد سایت برتر ایرانی بر اساس آمار بازدید کننده کدامند. حتما نگاهی بندازید.
http://www.alexa.com/topsites/countries;1/IR
» ادامه مطلب

کتاب ها و جزوات خود را به اشتراک بگذارید

با سلام:
اهالی نرم افزار دهخدا از شما دعوت می شود که مطالب جزوات تالیفی ، کتاب های کارشناسی ، کارشناسی ارشد، کمک آموزشی های کاردانی به کارشناسی ، کارشناسی به کارشناسی ارشد و هر گونه مطلب را به وبلاگ خودتان ارسال کنید تا در اسرع وقت بر روی وبلاگ قرار گیرد.

باتشکر.
» ادامه مطلب

کتاب راهنمای سریع استفاده از پایگاه داده My SQL

عنوان: کتاب راهنمای سریع استفاده از پایگاه داده My SQL
نوع: برنامه نویسی
نوع فایل : PDF
زبان : فارسی
حجم 650(کیلوبایت)
تعداد صفحات:97

از ویژگی های این کتاب :
نصب MySQL
ایجاد جدول و Query ,.....
توابع کاربردی و کد نویسی در MySQl
و...... http://www.easy-share.com/1908479687/mysql-www.iranmeet.com.zip
password:www.iranmeet.com
» ادامه مطلب

معرفی کتاب -کتاب دایرکتور Director 7

از ویژگی های این کتاب :

ماکرومدیا دایرکتور که هم اکنون بخشیش از خانواده ادوبی است ، جزو قدیمی ترین نرم افزارهای ساخت برنامه های چند رسانه ای هست که تا حد زیادی به برنامه Flash شباهت داره. . Flash بیشتر برای ساخت نرم افزارهای تحت وب تخصصی شده و Director هم برای برنامه های چند رسانه ای که روی CD ارائه میشه . البته با دایرکتور هم میشه برنامه های تحت وب ایجاد کرد و برعکس .
در دایرکتور برای ایجاد قسمتهای Inter Active از زبانی به نام Lingo استفاده میشه ولی در Flash از زبانAction Script استفاده میشه . یکی از خصوصیات قابل توجه در دایرکتور این هست که ما میتونیم فایلهایی مثل تصویر, صدا و چیزهایی از این قبیل رو که برای ایجاد برنامه لازم هست رو به صورت یک فایل خارجی (External) استفاده کنیم و بدون وارد کردن اونها در داخل پروژه, برنامه رو بسازیم . دایرکتور دارای امکانات خیلی جالب و آماده ای برای ایجاد افکتهای تصویری و سه بعدی داره که معمولا اونها رو با زبان Lingo ایجاد میکنه . ما میتونیم توسط دایرکتور یک برنامه چت تحت وب , خیلی راحت تر از اون چیزی که فکرش رو بکنید بسازیم که برای این کار احتیاج به نصب Macromedia Shockwave MultiuserServer برروی سروری که میزبان وب ما هست داریم که به این صورت قابلیت استفاده هزاران نفر هم زمان از این چت ایجاد میشه



http://www.easy-share.com/1908608797/director7_www.iranmeet.com.zip

password:www.iranmeet.com
» ادامه مطلب

نکات سی شارپ:(بخش طراحی فرم)

چه طوری میشود برنامه در زمان اجرا تمام صفحه شود (یعنی کل صفحه را بپوشاند البته نوار ابزار پایین ویندوز را نمایش ندهد)
private void Form1_Load(object sender, EventArgs e)
{
;this.FormBorderStyle = FormBorderStyle.None
; this.WindowState = FormWindowState.Maximized
}

خوب دوستان درباره ی formborderstyle که قبلا ای حرفیده بودیمو اینا.. this.WindowState = FormWindowState.Maximized این کد میگه محتوایی که قرار تو این فرمتون نمایش پیدا کنه کل صفحه است حتی startمنو هم نمایش داده نمی شود

کد کده
» ادامه مطلب

نکات سی شارپ<<فرم به شکل دلخواه>>

تو محیط سی شارپ و ... خیلی ها دنبال یک فرم میگردن که خاص باشه یعنی طراحی و شکلشو خودشون انجام بدن ، حالا میخوای چیکار کنی ، نگرد ، کلید اینجاست ، نو محیط برنامه های ویرایش تصویر مثل photoshop میتونی فرم دلخواهتو بسازی ، صبر کن ، صبر کن حالا فرم طراحی شدتو میزاری تو پشت زمینه ی فرمت و بعد میبینه که اااااااااا.. این فرم ه border داره ، میخوای چیکارش کنی ، خوب تو loadفرم اینو بنویس:
private void Form1_Load(object sender, EventArgs e)
{
this.FormBorderStyle = FormBorderStyle.None;
{
خوب این کده میگه که this خودمم که، formborderstyleکه به borderام میگه وقتی مساوی FormBorderStyle.Noneیعنی مثه border خوب دیگه نیا نمی خوامت.

Programmer Flag
» ادامه مطلب

nat

سلام مجدد
چند تا Pdf در مورد nat
دانلود
» ادامه مطلب

۱۳۸۸ آذر ۲۰, جمعه

خوش آمد

سلام
قرار بود امشب نمونه سووالات سال گذشته زبان تخصصی رو بگذاریم رو وبلاگ
ولی متاسافانه نرسیدیم - انشاالله فردا اول وقت این کار رو خواهم کردم
ضمنا اولین رورود شما رو به وبلاگ گروه نرم افزار دانشگاه دهخدا تبریک میگم . خیلی خوشحال می شیم از دوستایی که توانایی دنبال کردن یه موضوع معتبر علمی رو دارن تو وبلاگ درخواست انتشار بدن
یه موضوعی هم که قراره اینجا دنبال بشه اینه که ایام امتحان توی هر درسی هر کدوم از بچه ها بهترین جزوه رو داشته باشن بگذاریم رو وبلاگ
به امید یک فعالیت تیمی موفق
» ادامه مطلب