۱۳۸۹ بهمن ۳, یکشنبه

جشن فارغ التحصیلی

http://www.dailyclipart.net/wp-content/uploads/medium/Graduation1.jpg

حتما لبخند پدر رو, لحظه ای که از سختیهای دوران سربازیش تعریف میکنه دیدید !
حتما وقتی با اشتیاق, آلبوم عکس سربازیشو براتون ورق میزنه و دونه دونه دوستاشو براتون معرفی میکنه رو به یاد دارید!
سختیها و رنجهایی که ما در طول زندگیمون متحمل میشیم, در لحظه, بسیار سخت و طاقت فرساست.
اما همین سختیها, در آینده برامون به خاطرات شیرین تبدیل میشه و وقتی به عکسها و فیلمها نگاه میکنیم, لبخند رو روی لبانمون مینشونه.
درس و دانشگاه هم دورانیه که سختیهای شیرین خاص خودشو داره.
کم کم داریم به پایان دوره لیسانس نزدیک میشیم و با چندتا از بچه ها فکر کردیم که چه خوبه که بعد از ترم بعد, یه جشن فارغ التحصیلی برگزار کنیم. لباس Graduation بپوشیم و عکس و فیلمهایی بگیریم که تا همیشه برامون به یادگار باقی بمونه.
اگر قرار باشه جشن برگزار بشه, باید از الان برنامه ریزی کنیم.
برای همین این پست رو رو وبلاگ گذاشتم تا نظر بچه ها رو در این زمینه بدونم.
لطفا در این زمینه نظر و پیشنهادتون رو اعلام کنید.
متشکر





35 نظر:

محسن نیک نژاد گفت...

یعنی میشه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

اسماعيل پرخو گفت...

با سلام
اين جشن مي تواند به خاطره اي به ياد ماندني براي تمامي كساني كه در آن شركت مي كنند تبديل شود . لذا با يك برنامه ريزي ساده مي توان آن را برگزار كرد .
حتماً ميشه

فرزانه رفیع پور گفت...

من که خیلی موافقم هر کاری هم بتونم انجام میدم

ناشناس گفت...

میترا نجف زاده:یعنی رویام داره به واقعیت تبدیل می شه!آخجون

ناشناس گفت...

حیاتی :خیلی عالیه ،به امید موفقیت در مراحل بالاتر

Unknown گفت...

منم خوشم میاد چنین جشنی باشه فقط چند سوال اساسی و مهم این جشن کی، کجا و توسط کی برگزار میشه؟
لباساشو کی تهیه میکنه؟
برای این موضوع ها فکری دارین؟

ناشناس گفت...

فولادي نيا
منم موافق هستم.چي از اين بهتر؟مي تونيد رو كمكم حساب كنيد

ناشناس گفت...

مهدی عبدی:عمر آن بود که در صحبت دلدار گذشت! من هستم

میعاد اختیاردار گفت...

در پاسخ خانم تینا باید بگم که اگر اکثریت بچه ها نظر موافق با این قضیه داشته باشند, یه تیم تشکیل میدیم و برای جشن برنامه ریزی میکنیم.
احتمالا جشن رو توی خراد یا تیر برگزار کنیم.
یه سالن توی تهران میگیریم که همه با خانواده هاشون بتونن بیان.
لباس رو هم میتونیم با هزینه کم کرایه کنیم.

M.Eftekhari گفت...

عالیه!حتما همه ی بچه ها از این طرح استقبال خواهند کرد
ولی در مورد مکانش ،صحیحتر اینه که در شهر محل تحصیل برگزار بشه

ميرزائي گفت...

خيلي موافقم
حتي اگه بتونيم يه مراسم ساده هم برگزار كنيم، خاطره به ياد موندني واسه همه بچه ها ميشه

اسمی خانی گفت...

موافقم
ولی حتما تو قزوین باشه

n.mazhari گفت...

ایده خیلی خوبیه
منم هستم و امیدوارم همگی از یه جشن عالی لذت ببریم...!

محسن نیک نژاد گفت...

خوبه ، اما هنوز کمه فعلا 14 به 100 ایم

خدایاری گفت...

موافقم.خیلی عالیه!

محسن نیک نژاد گفت...

15 به 100 شدیم ، بیشتر ، بیشتر .....................

اسکندری گفت...

خیلی خوبه منم موافقم

n.mazhari گفت...

آقای نیک نژاد مگه حراجی راه انداختی...؟؟؟

ناشناس گفت...

جوادزاده: منم پایم . . . البته فکر کنم من 5 ترمم . . . D:

محسن نیک نژاد گفت...

دارم جو میدم ، 18 تا شد. انتظارا داره بیشتر میشه ها

ناشناس گفت...

ok منم موافقم

ناشناس گفت...
این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.
میعاد اختیاردار گفت...

خوب میبینم که بچه ها کم کم دارن میان و نظراتشون رو میدن.
جا داره بگم که این طرح پیشنهاد خانم ظفری بوده و خوشحالم که داره با استقبال مواجه میشه.
من منتظر بقیه بچه ها هم هستم...

میعاد اختیاردار گفت...

از دوستان خوبم خواهش میکنم که نظراتشون رو همراه با نام وارد کنند.
این فقط یه نظر سنجی معمولیه.
گذاشتن اسم به ما کمک میکنه که بدونیم چه افرادی شرکت کردند.

ناشناس گفت...

امیر راستکار : سلام به همگی اگه این ترم همه واحدام پاس بشه موافقم .

ناشناس گفت...

jondooni
eyval hastameton shadid
manam beheton komak mikonam
payeam dostan

جندونی هستم گفت...

دوستان خیلی برام سخته که فارسی بنویسم ولی منو مجبور کردن
حالا بگم که من نظرم اینه که توی تهران این مراسم و برگزارکنیم
چون خانواده هامون این همه راه و نمیان تا قزوین
بازم نظر اکثریت
آهای اکثریت همه بگید تهران وگرنه .....

اسماعيل پرخو گفت...

با سلام
از آقاي اختياردار به خاطر صداقت ايشان در معرفي خانم ظفري به عنوان پيشنهاد دهنده اين طرح و همچنين از خانم ظفري كمال امتنان را دارم .
باشد كه در تمامي مراحل زندگي موفق باشند

ميرزائي گفت...

خانم جندوني پس بچه هاي قزوين چيييييييييييييييييي؟
خانواده هاشون نمياين تهرانD: (;
انشالله جشن همونجايي برگزار ميشه كه درس خونديم و ميخونيم(;

محسن نیک نژاد گفت...

من هم با قزوین موافقم چون جشن ما همه دانشجو ها رو شامل میشه.

الیته با احترام به نظر دیگران.

میعاد اختیاردار گفت...

متشکرم اسماعیل عزیز.
من هم برات بهترین ها رو آرزو میکنم.

اسمی خانی گفت...

فقط آقای پرخو در نظر داشته باش که فامیلی دقیق میعاد اینه : "اختیار دار سابق "

ناشناس گفت...

سمیرا ظفری
سلام به همه ی بچه های پایه من با اینکه خودم این پیشنهاد رو دادم البته با همکاری سایر دوستان که کار اصلی رو انجام میدن ولی چون فکر نمی کردم به این زودی جدی بشه و چون نمی خواستم تو ذوقم بخوره نیومدم ببینم ولی الان که نظرات رو دیدم وافعا خوشحالم امیدوارم جشن به یاد ماندنی بشه. از همه به خصوص اقای اختیاردار (سابق) نهایت تشکر رو دارم.جناب پرخو منم از شما ممنونم.

ميرزائي گفت...

چه تشكر تو تشكريه!!!D:
حالا كه بازار تشكر داغه! منم از همين جا از همه ي كساني كه اومدن نظر دادن و كساني هم كه هنوز نيومدن و ميخوان بيان كه نظر بدن، تشكر مي كنم(;
با اميد اينكه اين جشن فارغ التحصيلي سر بگيره(:

ناشناس گفت...

يوسفي
منم موافقم ولي به نظر من جشن قزوين باشه خيلي بهتره

ارسال یک نظر