۱۳۸۹ خرداد ۸, شنبه

******* توجه *********

ساعت رفع اشکال ساختمان گسسته به 13:00 تغییر پیدا کرده
به کسایی که دسترسی دارین اطلاع بدین!!!
» ادامه مطلب

ساخت رقيب مسلمان سايت فيس‌بوك در پاكستان


خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: جامعه اطلاعاتي -فناوري اطلاعات

پاكستاني‌ها كه بر سر كاريكاتورهاي موهن به پيامبر اكرم (ص) به نمايش درآمده در سايت شبكه اجتماعي فيس‌بوك شديدا معترض شدند، سايت جديدي را براي 1.6 ميليارد نفر مسلمان جهان راه‌اندازي كردند.

به گزارش سرويس فن‌آوري اطلاعات خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، گروهي از شش متخصص جوان IT در لاهور كه پايتخت فرهنگي و سرگرمي پاكستان است، www.millatfacebook.com را به منظور داشتن محيطي براي تعامل آنلاين و اعتراض به توهين به مقدسات، براي مسلمانان راه‌اندازي كردند.

راه‌اندازي اين سايت به‌دنبال حكم دادگاهي در پاكستان براي بستن فيس‌بوك تا 31 ماه مي به دليل ايجاد صفحه‌اي در اين شبكه اجتماعي براي انتشار كاريكاتورهاي موهن به ساحت پيامبر اسلام(ص) صورت گرفته است.

طبق اطلاعات اين سايت، ملت فيس بوك نخستين سايت شبكه اجتماعي راه‌اندازي شده در پاكستان و سايتي براي مسلمانان است كه توسط مسلمان ايجاده شده و از افراد ساير مذاهب نيز استقبال مي‌كند.

به گفته بنيانگذار اين سايت، متخصصان به صورت شبانه‌روزي در تلاشند تا امكانات مشابه ايجاد شده در سايت فيس‌بوك را براي كاربران اين سايت نيز عرضه كنند.

اين سايت مدعي است در طي سه روز گذشته چهار هزار و 300 عضو جذب كرده كه بيش‌تر آن‌ها پاكستاني‌هاي آشنا به زبان انگليسي هستند.

» ادامه مطلب

متلاشي شدن حلقه‌ي انتشاردهندگان ويروس باج‌گير



خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: جامعه اطلاعاتي -فناوري اطلاعات







پليس ژاپن دو فرد متهم به انتشار نرم‌افزار مخربي كه اطلاعات شخصي را به سرقت برده و آن‌ها را به اينترنت ارسال مي‌كردند، دستگير كرد.

به گزارش سرويس فن‌آوري اطلاعات خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، به گفته گراهام كلولي، محقق امنيتي سوفوس، اين دو نفر با تماس با قربانياني كه دستگاهشان به اين ويروس آلوده شده بود به آن‌ها پيشنهاد مي‌كردند در ازاي دريافت مبلغ بسياري، اطلاعات شخصي آنان را از اينترنت بردارند.

طبق اين گزارش، اين بدافزار ويروس تروژاني بود كه از طريق سايت اشتراك‌گذاري ژاپني "ويني" منتشر شده و با گرفتن تصاويري از سابقه فعاليت‌هاي اينترنتي كاربران، آن‌ها را در اينترنت منتشر مي‌كرد كه براي همه قابل مشاهده بود.

اين تروژان كه در ويني به شكل يك نصب‌كننده بازي استاندارد ظاهر مي‌شد، پس از واداشتن كاربران به وارد كردن اطلاعات شخصي شامل نام، تاريخ تولد، جزييات تماس و اطلاعات شخصي ديگر در طول نصب كپي غيرمجاز بازي هرزه‌نگاري، به اطلاعات آنان دسترسي يافته و پس از آلوده كردن كاربر و انتشار اطلاعات مرور اينترنتش، به وي اي‌ميلي ارسال و از وي درخواست مي‌كرد هزار و 500 ين پرداخت كند تا تخلف كپي‌رايت كاربر را ناديده بگيرد.

به گفته گراهام كلولي، بيش از پنج هزار رايانه توسط اين ويروس‌نويسان باج‌گير آلوده شده‌اند.

» ادامه مطلب

۱۳۸۹ خرداد ۷, جمعه

کلاس رفع اشکال ریاضیات گسسته پیش از امتحان

با عرض سلام و خسته نباشید به اطلاع میرساند

تاریخ: چهارشنبه مورخ 89,04,10

ساعت: 15 الی 16:15

مکان: طبقه همکف دانشکده

سخنران: استاد اردکانی

موضوع: رفع اشکال ریاضیات گسسته

» ادامه مطلب

۱۳۸۹ خرداد ۳, دوشنبه

مخلوط

اول : نمایشگاه کامپیوتر این هفته تو دانشگاه برگزار میشه که قطعا بدلیل نوپا بودن گروه نرم افزار خالی از عیب نیست . پس
    1 - اگر کاری قابل ارایه دارید ممنون میشم ارایه کنید
    2 - قبل از هر انتقادی فکر کنید و پیشنهاد بدید که چکار میشه کرد که سال آینده کامل تر باشه


دوم : فصل امتحانات داره نزدیک میشه همه هواستون رو برای شکار جزوه های خوب جمع کنید تا تو وبلاگ بگذاریم
در ضمن امیدوارم مشکلاتی که ترم قبل بعد از امتحانات پیش اومد دیگه پیش نیاد

سوم : بعضی از دانشجو ها پیشنهاد دادند تاریخ اردو بعد از آخرین امتحان انداخته بشه تا دغدغه ها کمتر بشه

چهارم : هرسه مورد
» ادامه مطلب