۱۳۸۸ دی ۱۹, شنبه

اطلاعیه


سلام
با توجه به اظهار لطف شما به قالب قبلی (گرچه کار من نبود) این قالب رو انتخاب کردم اما :
اول اینکه برای دانلود ها حتما باید رو لینک ادامه مطلب برید
(این کار رو به علت مختصر و ساده کردن صفحه اول انجام دادیم)
دوم چنانچه قالب مناسبتری سراغ دارید لینک اون وبلاگ رو برای ما mail کنید
سوم اینکه خدا به همراهتون
» ادامه مطلب

۱۳۸۸ دی ۱۶, چهارشنبه

ترجمه متنهای زبان تخصصی


سلام بچه ها
امیدوارم این ترجمه به کارتون بیاد
و دیگه اینکه در درس زبان هر سوالی داشتید به من mail بزنید:
n.mazhary@yahoo.com
خوشحال میشم کمکتون کنم

» ادامه مطلب

۱۳۸۸ دی ۱۵, سه‌شنبه

سری اول سوال های طراحی الگوریتم به نقل از سایت مهندس اردکانی

با سلام:
سری اول سوال های مهندس آماده شده ، ببینید!!!!!!!!!!!!!!!
» ادامه مطلب

وب سایت eyeOS – سیستم عامل همواره در دسترس

یک سیستم عامل برای اجرای نرم افزار های مختلف بر روی اینترنت است. eyeOS یک نمونه خوب از محاسبات ابری است، یعنی محیطی روی اینترنت که شما فقط با مرورگر خود به آن وصل می شوید و به امکانات یک کامپیوتر خانگی و نرم افزار های مختلف دسترسی دارید. به این ترتیب می تونید از هر جایی که به اینترنت دسترسی دارید، چه کامپیوتر، گوشی و … نرم افزار های مورد نیاز خود را اجرا و فایل هایتان را ذخیره کنید.



متن کامل خبر

» ادامه مطلب

ماجرای سرقت دامنه p30download

نزدیک به دو هفته پیش اخبار گوناگونی مبنی بر به سرقت رفتن دامنه p30download.com در وبلاگ ها و سایت های خبری نظیر وبنا منتشر شد، از آنجا که مدیران وب ایرانی همواره با مشکلات مالکیت قانونی وب سایت ها و خصوصا دامنه ها روبرو بوده اند و خواهند بود لازم است که به بررسی بیشتر این موضوع بپردازیم.
متن کامل خبر
» ادامه مطلب

عرضه ۱۰ میلیون رایانه لوحی اپل در نخستین سال ورود

این روزها با خوش‌بینی بیشتر شایعات پیرامون رایانه لوحی اپل منتشر می‌شود و در این میان، “کای-فو لی” (Kai-Fu Lee) مدیر گوگل در کشور چین در یک مطلب وبلاگی نوشته است که اپل در نظر دارد حدود ۱۰ میلیون دستگاه از رایانه لوحی خود را در نخستین سال ورود به بازار، عرضه کند.....
متن کامل خبر
» ادامه مطلب

از نمایشگاه CES 2010 چه انتظاری داشته باشیم؟

هر سال همراه با آغاز سال نو میلادی، علاقهمندان به نوآوری‌های فناوری اطلاعات و دست آوردهای این حوزه متوجه نمایشگاه بین المللی CES می‌باشند.
امسال نیز همانند گذشته برترین‌های دنیای ابزارهای هوشمند الکترونیکی هفته دیگر درشهر لاس وگاس ایالات متحده جمع آوری خواهند شد. سایت وین بتا در این مطلب انتظارات مصرف کنندگان از نمایشگاه امسال را بررسی می‌کند......
متن کامل خبر
» ادامه مطلب

گوگل با گوشی Nexus One در CES 2010 حاضر می شود

گوگل قصد دارد گوشی Nexus One را همین هفته در نمایشگاه CES 2010 رونمایی کند.http://www.winbeta.net/wp-content/uploads/2010/01/ces.gif
متن کامل خبر
» ادامه مطلب

اضافه شدن کارت‌خوان بانکی به گوشی آی فون

کارت‌خوان iPhone اسباب تازه‌ای است که در CES 2010 به عموم علاقه‌مندان فناوری معرفی خواهد شد.

این دستگاه توسط شرکت Mophie طراحی گردیده است و مصرف کننده را قادر می‌سازد تا کارت اعتباری خود را از شیار مربوطه بکشد. با این عمل اطلاعات انتقال وجه توسط اپلیکیشن از پیش ساخته شده پردازش می‌شود.

Mophie شرکتی امریکایی است و پیش از این کیف، باطری و دیگر وسایل جانبی برای دستگاه آی فون تولید می کرده است. اما «کارت‌خوان» نخستین وسیله جانبی این شرکت است که از پلتفرم نرم افزاری آی فون بهره می برد. این شرکت در گذشته نیز با ارائه بسته ‘juice pack’ به مقصود دو برابر کردن طول عمر باطری آی فون، کاربران را مجذوب خود کرده بود.

گفتنی است که سال گذشته آقای «جک دورسی،» بنیانگذار سایت تویتتر ابزار Square را معرفی کرد. Square که مکعبی کوچک است، می تواند به گوشی متصل شود و کارتهای بانکی را پردازش کند. گفته شده است که Square رسید بانکی را ایمیل می کند و کاربر می‌تواند تصویر مشتریان خود را ذخیره کند.

کارت‌خوان‌ها آخرین نوآوری‌های مربوط به گوشی iPhone هستند که پس از انتشار آخرین نسخه پلتفرم نرم‌افزاری به بازار وسائل جانبی معرفی می‌شوند.

» ادامه مطلب

سایت شخصی دکتر احمدی نژاد هک شده است

از ساعات پایانی شب گذشته صفحه نخست سایت شخصی ریاست جمهوری هک شده است و متاسفانه مسولین فنی این وب سایت پس ازگذشت ساعت ها هنوز اشکال پیش آمده را اصلاح نکرده اند.

از صدمات ناشی از حمله مهاجم به سرویس دهنده این وب سایت اطلاعاتی در دسترس نیست. کاربران با وارد کردن آدرس ahmadinejad.ir به فایل متنی owned.txt هدایت می شوند که حاوی پیغام مهاجم می باشد. در حال حاضر بدلیل بازدیدهای بیشمار از این آدرس سرویس دهنده بطور متدوام به درخواست ها پاسخ نمی‌دهد.

این وب سایت برای چندمین بار است که مورد حمله هکرهای کلاه سیاه قرار می‌گیرد اما در حالیکه در گذشته پیغام مهاجمان همواره از سیاست آقای احمدی‌نژاد حمایت می‌کرد، اینبار مهاجمان با ادبیات اعتراضی دست به این اقدام زده‌اند.

» ادامه مطلب

۱۳۸۸ دی ۱۴, دوشنبه

نیمی از جزوه طراحی الگوریتم را دانلود کنید

با سلام :

به نقل از سایت استاد اردکانی :
اين تكه ناقصي جزوه رو گذاشتم روي سايت – الان جزوه تا اينجاي درس تكميله – فقط ميمونه شيش هفت صفحه اي كه مي خوام اين هفته درس بدم – اونم تا چهارشنبه روي سايته . حق يارتون

حالا طبق قولی که دادیم از اینجا دانلود کنید.البته تعدادی عکس zipشده است.

Download By Giga Size

اینم فایل PDF ششم جزوه تهیه شده در وبلاگ بچه های نرم افزار ،حالشو ببرید.

Download By Dehkhoda Software Download Center
» ادامه مطلب

در مورد پنجشنبه

ایهاالدانشجویان
سلام علیک و رحمه
اندر احوال پنجشنبه همین هفته (17 دی)  پیرو هماهنگی با اکثر بچه ها مقررر شد روز پنجشنبه را نرویم که البته با غالب اساتید هماهنگ شد،  و روز جمعه ساعت 11 تشرف کنیم
انشالله که همینطور است (خودشان میدانند چه کسانی را میگویم)
» ادامه مطلب

RSS Reader ویژه گروه نرم افزار در راه است.

با سلام:
با پیشرفت دنیای خبرهای اینترنتی و ظرفیت اطلاعاتی گسترده روز تصمیم به تولید Rss Reader ویژه وب سایت های اساتید گروه کامپیوتر و وبلاگ خودمون کردم که اخبار عمومی و آموزشی رو تحت یک Windows Application و یا Linux Application به دنبال کننده های کامپیوتری ارائه کنه، برنامه در حال تسته و طی یک دوره که فکر کنم بعد از امتحاناست به شما ارائه میشه.
اگر کسی به زبان سی شارپ و xml تسلط داره و فکر میکنه که میتونه به ایده ی ما بخشی رو اضافه کنه به من ایمیل بزنه تا نسخه آزمایشی رو براش ارسال کنم.

اگه کسی اسمی به ذهنش جهت این نرم افزار میرسه توی نظرات اعلام کنه

در آخر جا داره باز از حمایت های مهندس اردکانی از سیاست های وبلاگ تشکر کنیم و بگیم دست مریزاد استاد.

» ادامه مطلب

۱۳۸۸ دی ۱۳, یکشنبه

اطلاعیه در مورد نمونه سوالات طراحی الگوریتم

طبق صحبت های مهندس اردکانی با بچه های گروه نرم افزار از جهت قرار دادن سوالات بروی سایت شخصی خودشان طی دو روز آینده خبر دادند، به محض اینکه سوالات رو ،روی وب قراردادن ما هم اونها رو بروی وبلاگمون قرار می دیم. پس جهت دانلود اونها آگاهی داشته باشید.

به امید موفقیت در امتحانات برای همه بچه های نرم افزار.

» ادامه مطلب

تمرینات اسمبلی


دانشجویان عزیز می تونند کامپایلر و نمونه برنامه های نوشته شده به زبان اسمبلی رو از لینک های زیر دریافت کنند.
کامپایلر
نمونه برنامه ها
البته عرض کنم  برنامه ها رو باید حتما کامپایل کنید یا اینکه از کتاب دنبال کنید تا بدونید چکار می کنند
موفق و پیروز باشید




» ادامه مطلب

هر کدوم از دوستانی که نتونستند از سیستم عضویت استفاده کنند نام و نشانی ایمیل خودشونو بگذارند تا بصورت دستی وارد کنم
برای اینکار میتونید تو قسمت نظرات اطلاعاتتونو بفرستید
» ادامه مطلب