۱۳۸۸ آذر ۲۱, شنبه

آگهی استخدام مایکروسافت برای کار روی ویندوز8

شرکت مايکروسافت طي ماه گذشته آگهي استخدام نيروي کاري براي سيستم‌عامل جديد خود موسوم به ويندوز 8 را منتشر کرد.
هم‌اکنون ويندوز 7 نخستين مراحل تطابق و سازگاري با کاربران را پشت‌سر مي‌گذارد و کارشناسان در حال بررسي محبوبيت اوليه آن نزد مردم هستند. اما در اين ميان، مايکروسافت از هم‌اکنون براي طراحي نسخه آتي اين سيستم‌عامل دست به‌کار شده و تنها در ماه گذشته آگهي استخدام براي هفت شغل جديد به منظور کار روي سيستم‌عامل ويندوز 8 را منتشر کرده است.

سايت فناوري Ars Technica اعلام کرد که ليست اين هفت شغل جديد در بخش مرکز کاريابي مايکروسافت در سايت اينترنتي اين شرکت آورده شده است. هم‌اکنون عنوان برخي از اين مشاغل ويرايش شده يا از روي سايت مايکروسافت حذف شده است، اما Ars Technica همچنان خاطرنشان مي‌سازد که ليست کامل اين مشاغل روي سايت آن‌ها موجود است.

قرار است نسخه آتي سيستم‌عامل مايکروسافت در سال 2012 ميلادي وارد بازار شود و بر اساس شايعات منتشر شده، اين سيستم‌عامل از فناوري 128 بيتي نيز پشتيباني مي‌کند.
شرکت مايکروسافت قصد دارد از سال مالي 2011 ميلادي تمرکز داخلي خود بر ويندوز 8 را تقويت کند و آزمايش‌هاي داخلي روي اين سيستم‌عامل را از اين تاريخ آغاز نمايد. سال مالي 2011 مايکروسافت از ژوئيه 2010 آغاز مي‌شود و بر اين اساس، غول نرم‌افزاري جهان دو سال فرصت دارد تا پيش از عرضه نسخه نهايي اين سيستم‌عامل، آن را مورد آزمايش قرار دهد.
منبع :
ببینید

0 نظر:

ارسال یک نظر