۱۳۸۸ دی ۱۱, جمعه

آخرین فراخوان گروه نرم افزار برای پروژه گروهی:

با سلام خدمت دوستان محترم گروه کامپیوتر

دوستان با توجه به نزدیکی به 5 اسفند و فرارسیدن روز مهندسی تصمیم در ارائه موضوعاتی برای کار گروهی در ترم بعد ، داریم. در پست هایی از شما دعوت کردیم که موضوعات خودتون رو اعلام کنید ، تا در صورت تایید دوستان شروع به کار کنیم.

توجه داشته باشید همون جور که بارها گفتم : اعلام آمادگی و ارائه موضوع از شما هیچ ربطی به دونستن زبان برنامه نویسی نداره. چون تصمیم به آموزش زبان های برنامه نویسی:J2E,J2M,C#, Visual Basic.Net,Asp.Net در تیم های مختلف داریم. متاسفانه باید خدمت دوستان عرض کنیم از دانشگاهی که 200 نفر کاردانی و کارشناسی نرم افزار کامپیوتر و بیش از 300 نفر کاردانی و کارشناسی سخت افزار کامپیوتر داره تنها 10 الی 12 نفر اعلام آمادگی کردن ، که موجب ناراحتی هست. مطمئنا ما در 5 اسفند ماه موضوعات و سرفصل ها رو مشخص و با نفراتی که حاضر به انجام کار تیمی هستن و این کار رو باور دارن شروع می کنیم. موضوعاتی که پیش از این اعلام شده:

· ساخت فیلتر گذر فارسی بدون محدودیت

· ساخت مرورگر فارسی چیزی شبیه IE 8.0

· ساخت یک جستجوگر کاملا ایرانی با ساختار جدید

· ساخت سیستم عامل متن باز بر اساس اسناد جیلوکس

· گسترش سیستم عامل bada پدیده نو ظهور تلفن های همراه

· ایجاد نرم افزار کاربردی برای سیستم عامل کروم و آندروئید کمپانی گوگل

· و.......

از شما میخوام حتی اگه پیشنهادتون رویایی هستش ، بدون کوچکترین احساس خجالت مطرحش کنید . مطمئن باشید همه چیز در گذشته رویا بوده.

از شما درخواست می کنم از این طرح با نظراتتون حمایت کنید. طرح و آمادگی خودتون رو هم از این طریق اعلام کنید.

23 نظر:

محسن نیک نژاد گفت...

یک سفر هزار مایلی با اولین قدم آغاز میشه.

Unknown گفت...

موفقيت
يك انتخاب است ونه يك تصادف
Success Is A Choice Not A Chance

موفقيت
از آن كساني است كه به جاي ايستادن در برابر امواج، بر آن سوار مي شوند...
از آن كساني است كه به جاي ساختن سد در برابر امواج ، قايقي بر روي آن مي سازند...

پس دوستان نرم افزاري به پا خيزيد كه موفقيت از آن ماست....

ناشناس گفت...

دانشجوهایی که مایلند در گروه باشند و یا در جریان پیشرفت کار قرار بگیرند بزودی میتونن از طریق وبلاگ ثبت نام کنند
اسمی خانی

Unknown گفت...

با سلام و خسته نباشید
من همه جوره حاضر به همکاری هستم

محسن نیک نژاد گفت...

عرض شود ممنون آقای کوچاری.

هفته اول آموزش جاوا رو داریم پس باشید

محسن نیک نژاد گفت...

موضوعات :
هدف جاوا
متن باز بودن
جاوا و محیط های IDE
برنامه اول

alireza گفت...

سلام بچه ها من باساخت مرورگر فارسی کاملا آشنایی دارم و کار کردم.
دانشجو نرم افزاذ دهخدا

محسن نیک نژاد گفت...

سلام:
واقعا شاهکاری دوست من، تو دانشگاه ما 20 علیرضاست. خودتم که معرفی نکردی. یک توضیحی بدم اونم اینه که ما نمی خواهیم از ابزار های توسعه که درون ویژوال استودیو هست استفاده کنیم. چون اگه کار کرده باشید میدونید خود IE درون ویژوال برای پیاده سازی هست.

محسن نیک نژاد گفت...

راستی اگه از دوستان کسی هست که تسلط کامل روی یک موضوع کامپیوتری داشته باشه و تصمیم به یاد دادن به مابقی گروه داره به شخصه ازش استقبال می کنم.

نادعلیپور گفت...

من واقعا از طرح اموزشی تون استقبال می کنم.بسیار کار جالب ومفیدیه وواقعا جای تشکر داره.

اسمی خانی گفت...

فکر کنم اطلاه رسانی بس باشه
بیاید طرح ها رو به رای بگذاریم

ناشناس گفت...

سلام
من یه عالمه چیزای کامپیوتری بلدم ولی اصلا خوشم
نمی یاد به کسی یاد بدم برای اینکه برای هر کدوم یه عالمه زحمت کشیدم همش تجربیه شما فکر می کنین این طرز فکرم اشتباهه......
یا اگه شما هم جای من بودین همین کارو می کردین
آخه اون چیزایی که می خواین یاد بدین اصلاً به درده بازار کار نمیخوره منظورمو متوجه می شین یا شما فقط می خواین اطلاعاتشونو بالا ببرین از لحن تندم ناراحت نشین همه به من حمله کنین نظر من اینه واقعیت همینه مثلا همین وبلاگ خیلی ساده و ابتدایی حتی یک نفر مبتدی می تونه انجامش بده ولی توی همین دانشگامون خیلیا که رشتشون کامپیوتره حتی همینم بلد نیستن حالا شما میخواید موضوعات بالا رو انجام بدین و خوب معلومه شاید به زحمت 10 نفر بشین 2 نفر بلدن بقیه نگاه می کنن نفر می یاد حتی یه برنامه ساده به زبان pascal نمی تونه بنویسه یا همین پروژه های طراحی الگوریتم منظورم فقط بچه های دانشگاه نیست استاد خودش از همه بدتره فکر کردی چرا میشن استاد دانشگاه برای اینکه کاری بلد نیست که بخواد بیرون انجام بده خوب راحل این چیه از همین چند نفری که هستین کار بخواین حالا برای این موضوعات خیلی زوده این ترمو فقط بصورت پایه کار کنین از ابتدا اگه بلدی قشنگ یاد بدی والا اینهایی هم که هستن می رن وقتی چیزیو نفهمی زود خسته میشی
حالا خودم می خوام با چندتا از بچه های کلاسمون یه تیم طراحی تشکیل بدم دخترا بیشتر از طراحی خوششون میاد تا برنامه نویسی واقعا می خوام یادشون بدم نه الکی یه چیزی که اگه شرکتم نزدیم راحت بیرون کار پیدا کنن در رابطه با رشتشون نه برای پسرا کارمندی و شغل آزاد و خانما منشی و معلم زبان و....
بازم ببخشید این چیزارو میگم همرو دیدم، خیلی تو بازار بودم از قطعه فروشی تا برنامه نویسی بخواین از کسایی که حالا برای موضوعاتتون شرکت کردن ببینین اوناهم خوششون می آید یا فقط یه چیزی
می خوان یاد بگیرم برای پروژه آخره ترمشون
بازم ببخشید ناشناس

ناشناس گفت...

درگیری با خودتا ،تو که گفتی به کسی جیزیز یاد نمی دی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/

اسمی خانی گفت...

خوشحالم که میبینم این وبلاگ محل مناسبی برای دفع انرژی های منفی شما دوست عزیز شده
اگر قرار باشه هرکدوم از کارهای بالا رو به انجام برسونیم مطمئن باش همین تعداد دوستانی که تا به حال اعلام آمادگی کردن انجام میشه میگید نه میتونیم راجع بهش حضوری بحث کنیم
اما علت اینکه ما مشارکت جمعی رو میخواهیم چیز دیگه ایه .
اما راجع به تخصصتون که فرمودید تجربی بدست آوردید لطف کنید به طور شخصی به من ایمیل بزنید بدونم چیه
در آخر براتون تو ادامه راه زندگی آرزوی موفقیت میکنم .

اسمی خانی گفت...

من پیشنهادم یک مرورگر متفاوت فارسیه
دوستانی که با این پروژه موافقند اعلام کنند دوستانی هم که پروژه های دیگری مد نظرشونه به رای گیری بگذارند

ناشناس گفت...

یکمی فکر کنی می فهمی با خودم درگیر نیستم
می خوام فقط روی چند نفر سرمایه گذاری کنم اونم برای خودمه و اونا این جواب شما ناشناس نظر 13
شما نظر 14 موج منفی چرا انشاءالله که موفق بشین منم براتون دعا می کنم ما که بخیل نیستیم
اونم که گفتی حضوری اینجا که همدیگرو نمیبینیم این طوری حمله میکنی ببینی که دیگه.....
اون چیزایی که بلدم واقعا بلدم خوب پول دراوردم احتیاجی ندارم بگم
در آخر براتون تو ادامه راه زندگی و فعالیتی که شروع کردین آرزوی موفقیت می کنم اگه کمکی هم خواستین اگه بتونم چشم توی همین وبلاگتون کمکتون
می کنم
اگه خواستی کارمو ببینی برات بعدا میل می کنم
پروژه های زیادی هم دارم برات می نویسم فکر نکنم هیچکدوم بشه بیشتر به محال نزدیکه............
ببخشید دیگه بازم ناشناس...............

محسن نیک نژاد گفت...

درخت هر چه پر بار تر ، سر به زیر تر. تو یک کلام کمکت می کنم ناشناس عزیز : برو سایت های دوست یابی یا چت یاهو دنبال خانم های گرافیست باش ، اینجا جاش نیست.

من ، من نداریم اینجا. اینجا ما یک مجموعه ای هستیم که میخواهیم برای خودمون اعتبار بسازیم نه با حرفای ... تو خودمونو بی اعتبار کنیم.

اگه انقدر وبلاگ زدن و نگهداری وبلاگ آسونه برو یک وبلاگ بزن توش از صبح تا شب به امور بانوان برس.

موفق باشی.

ناشناس گفت...

چرا فکر می کنی من پسرم یکم برگرد عقب متوجه میشی دیدی با شما اصلا نمی شه صحبت کرد فقط چیزی بگی همه حمله میکنن تقصیر شما نیست همه ایرانی هااینطورین نظر دهید: هر کسی نظری داره بزاره بعد تا یکی انتقادی می کونه می خواین ...... پس این قسمت نظراتو بردار خودتو راحت کن فقط همه تعریف کنند چه سری چه دمی عجب .....
من نمیدونم چرا حرفای خیلی ساده رو اینطوری می کنین
اگه من به امور بانوان اهمیت میدم شما که استادی
در آخر بابا غلط کردم ----- خوردم دیگه اصلاً چیزی نمیگم میگن آدم تو زندگی اشتباه می کونه همینه
دوستدار شما ناشناس
با آرزوی موفقیت در کلیه مراحل زندگی
bye bye bye bye bye

Unknown گفت...

سلام
اي بابااين جا مگه ميدون جنگه؟؟؟

واما...
صداقت ، حمایت ، نظارت واطلاعات , رمز موفقیت در کار گروهی است...

از آقايان(قاسمي ,اسمي خاني ,نيك نژاد)تشكر مي كنم كه با وجود مشغله كاري زيادي كه دارند اين طرح رو به اجرا گذاشتند.خوشبختانه هفته اول طبق برنامه پيش رفتيم و يقين دارم با انگيزه اي كه بچه ها دارند به نتايج خوبي مي رسيم...
من با مرورگر فارسي و گسترش سيستم عامل bada موافقم...

در ضمن دوستان نرم افزاري," برای شروع راه موفقیت ، داشتن یک ایده خوب تنها چیزی است که به آن نیاز دارید."پس به اميد موفقيت...

M.E گفت...

eeeeee
kooootah biyayd!!

محسن نیک نژاد گفت...

شرمنده تاريكي بود ، چادر چاق چورتونو نديدم. اگه بر خلاف مظلوم نماييت ميومدي رو در رو و يا خودتو معرفي مي كردي اونوقت شايد مي فهميدم در گفتار صدق كلام داري اما شما ايراني نيستي چون ايراني از زير بار مسئوليت در نميره ،‌ بخيل نيست و بلده به همه خوبي كنه ناشناس !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Unknown گفت...

سلام به همه دوستان مهندس(البته ميني مهندس)

5 اسفند روز بزرگداشت خواجه نصیرالدین طوسی این دانشمند بلند پایه ی ایران،روز مهندسی بر تمامی شما مهندسين آينده و کارآمدان سرزمین بزرگ و اهورایی ایران زمین گرامی باد.
امید می رود با دانش به روز و پشتکار و تلاش بی همتای شما همواره راههای ناهموار و دشواری را پشت سر بگذاریم و برای آبادانی میهنمان کوشا باشیم.

ناشناس گفت...

سلام
بالاخره بعد از 8روز تونستم به اینترنت وصل بشم با این سرعت اشغال ، چقده پول کافینت دادم
منم روز مهندسو به همه تبریک عرض می کنم مخصوصاً خودم خدمو خفه کردم ولی نتونستم عضو بشم حالا باز هر وقت تونستم امتحان می کنم
من نمی دونم این دولت الهی چقده از اینترنت می ترسن که اینهمه ما مهندسین مخصوصاً منو اذیت میکنن
بچه ها منم از فردا می خوام برم دانشگاه ببخشید موسسه آموزش عالی دهخدا برای اینکه توی این پروژه ها شرکت کنیم باید عضو بشیم یا همین طوری فقط باید اعلام آمادگی کنیم بعدش من واقعا به vb.net علاقه دارم ولی چون کار آزاد می کنم وقت نمی شه از علی دوخائی پرسیدم گفتش از هفته پیش کلاساتون شروع شده می خواستم ببینم میشه از بعد عید شروع کنید تا منم کارهام یکمی کمتر بشه بتونم منم یاد بگیرم هر چند یه چیزایی بلدم ولی بیشتر یادم رفته
راستی همه این زبانها که بالا گفتینو با هم یاد میگیرین یا اینکه یکی یکی ، نوشتین تیم های مختلف یعنی چطوری
با آرزوی موفقیت برای خودم در ترم جاری
آخرش من نتونستم این نظر به عنوانو درستش کنم پس همون ته نوشتم مینویسم اسممو
مازیار جوهریان مهندس نمونه

ارسال یک نظر