۱۳۸۸ دی ۸, سه‌شنبه

نگاهي به طرح جامع کار گروهي

همونطوري که قبلا طي يکي دو جلسه گفتگو به عرضتون رسونديم قراره( اگر خدا بخواهد)

يک کار جامع تيمي رو با هم شروع کنيم


منوط به اينکه به امتحانات و شغل بچه هاي شاغل لطمه نخوره
 اما قبل ازاينکه بصورت جدي وارد کار بشيم ، ميخوام يه چشم اندازي داشته باشيم تا امتحانات تموم بشه
کاري که ميخواهيم انجام بديم چند تا از مشخصاتش بصورت زيره :
کار بايد کاملا ابتکاري باشه
کار جنبه مالي خيلي خوبي نمي خواهد اما بايد توجيه داشته باشه
کار بايد به صورتي باشه که از اولين روز کار امکان کار بصورت گروهي وجود داشته باشه
اما با همه اين تفاصيل به عرضتون برسونم نيازي به داشتن تخصص براي بچه هايي که اعلام آمادگي ميکنن
نيست
به هر حال براي شروع کار نياز به دو چيز وجود داره
1 - اعلام آمادگي بچه ها
2 - اعلام ايده


ايده هايي که اعلام ميکنيد بايد خصوصيات بالا رو داشته باشه
من چند تا از اين ايده ها رو به عنوان نمونه اعلام ميکنم
پروژه ساخت يک سايت جستجو گر فارسي (جستجو گر واقعي نه مثل بعضي نمونه هاي ايراني)
پروژه ساخت يک Explorer فارسي
ساخت يک سيستم عامل open source برمبنال جيلوکس
و ......



4 نظر:

محسن نیک نژاد گفت...

منم کاملا با آقای اسمی خانی همراهم.بچه ها واقعا باعث خجالت یک تیم نرم افزاری باشی اما حتی یک ایده نتونی به ثبت برسونی.
بیایید حدالاقل آبروی خودمونو رو حفظ کنیم. سال آینده مورد تمسخر دیگر گروه نرم افزار قرار نگیرم.
الان هم دیره
time is down

ناشناس گفت...

سلام
من خیلی خوشحال می شم اگر توی این پروژه بتونم همراهی کنم این گروه را ،در هر صورت می خواستم یه جوری اعلام آمادگی کنم .


پیرحیاتی

محسن نیک نژاد گفت...

خیلی خوبه اگه میشه یک پست الکترونیک یا وب اعلام کن.

Unknown گفت...

سلام دوستان
من اعلام امادگی برای همکاری میکنم ولی فعلا ایده ای ندارم.
ممنون
اسدزاده

ارسال یک نظر