۱۳۸۸ بهمن ۲, جمعه

اطلاعیه شماره 2 استاد اردکانی (طراحی الگوریتم)

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت همه دوستان . من امشب خیلی ناراحتم و علتش هم این است که ترم بعد پیش شما عزیزان نیستم

امروز جواب دانشگاه آزاد اومد و من قبول شدم !

دوست ندارم از اینجا برم ولی یک سری مسائل پیش اومده که دیگه باید بر خلاف میل باطنیم زحمت رو کم کنم و برم !

خوب بریم سراغ اصل مطلب و اونم اینکه استاد اردکانی عزیز باز هم ما رو مورد لطف و عنایت خودشون قرار دادند و اطلاعیه

شماره 2 (بر اساس فرمایش استاد بیانیه 2) را برای درس طراحی الگوریتم اعلام کردند که به شرح زیر میباشد :

"
ميدونم كه حال شوخي نداريد !! دركتون مي كنم فرزندانم !!
آخرين رهنمود ها والطاف در مورد درس طراحي الگوريتم :
1- تعداد كل سوالات 6 عدد ميباشد .
2- از نمونه سوالات داده شده از 8 سوال اول - فقط سوال ششم يعني سكه ها سوال امتحان است ( قول داده بودم يك سوال بگويم - اصرار بر دادن جواب نكنيد امتحان تاريخ كه نيست - جواب به عهده خودتون )
3- از نمونه سوالات 9 تا 13 - مشابهشون 2 سوال دادم !! مسلط باشيد.
-----------------------------------------------------------------------
در كل
از فصل 1 پيچيدگي الگوريتم ----- يه سوال
ارفصل 2 تقسيم وحل --------- يه سوال
از فصل 3 حريصانه --------- يه سوال
از فصل 4 الگوريتم پويا ---------- دو سوال ( يكيش سكه است )
از فصل 5 برگشت بع عقب يه سوال !!!!!!
------------------------------------------------------------------------
اگه اشكالي داشتيد بپرسيد ولي مسلما در مورد امتحان ديگر هيچ راهنمايي نخواهم كرد .
مطمئن باشيد از ته دل آرزو دارم موفق باشيد !! اما خوودتون هم بايد تلاش كنيد !!!
به اميد اين كه ترم بعد - رياضي گسسته خوبي با هم داشته باشيم !
باي "

استاد واقعا ازتون ممنونیم . انشا الله فردا حتما مزاحمتون میشیم البته توقع نداشته باشید که شب امتحانی در مورد

مسائل اجتماعی صحبت کنیم ؛ همه میایم در مورد امتحان میپرسیم .

استاد بازم ممنونم . موفق باشید .

بچه ها همگی موفق باشید .

خدا نگهدار .

35 نظر:

ناشناس گفت...

سلام
اگه میشد جوای سوال 6 رو بزارید تو وبلاگ خیلی خوب میشد.
تشکر

ناشناس گفت...

آره راست میگه!
اگه جواب سوال شیش رو بزارید تا بچه ها بدونن خیلی خوبه.

mq گفت...

سلام

من تازه میخوام شروع کنم به خوندن . به جواب رسیدم حتما میزارم . البته اگه آقای اسمی خانی کمک کنند خیلی خوب میشه ؛ چون جواب ایشون مطمئنا درست خواهد بود !

موفق باشید .

اسمی خانی گفت...

سلام
منهم مشغولم - ولی هنوز به جواب کامل نرسیدم
به محض اینکه Ok شد میگذارم
خواهشم اینه که دوستان اسمشونو بگذارن

محسن نیک نژاد گفت...

با سلام:
جواب ها رو به زودی به دستتون می رسونم.سوال 6 یک کم گنگ میزنه.

M.E گفت...

1- تبریک میگم آقا ی ساحت فردی (آزاد قبول شدید)
2 - لطفااگه به جواب کاملی (برای سوال 6 رسیدید) سریعتر روی وبلاگ بذارید...........

ناشناس گفت...

من سوال شش بلدم ولی به کسی نمیدم حالا 19 بشین چی میشه

mq گفت...

سلام خانم افتخاری

مرسی ممنون .

اگه بچه ها لطف کنن چشم حتما میزاریم .

انشا الله آقای اسمی خانی این لطف رو میکنن .

الان ایشون دارن روش کار میکنن

موفق باشید .

ناشناس گفت...

راستی امروز فوتبال چند چند میشن جایزه ویژه سفر به مریخ زودتر شرکت کنید

ناشناس گفت...

محمد رضا چیکار می کنی میگن دانشگاه قبول شدی بابای منم قبول شده دیگه آزاد تبریک داره

ناشناس گفت...

آخه اگه تو بلد بودی توی این موسسه چیکار می کردی من هنوز فرق دانشگاه شریف و اینجا رو ندونستم لطفا راهنمایی کنید زود ممنون

ناشناس گفت...

خانم افتخاری این دیگه تبریک داره بعد اونوقت شما تو کلاس چیکار می کنی بشین حل کن دیگه منم بلد نیستم اگه بلدی به منم بگو تو رو خدا

ناشناس گفت...

بابا این قسمت نظر به عنوان کار نمیکنه هر چی میزنیم خطا میده مجبوریم ناشناس بزنیم اونوقت میدونی من کیم بهم میکن باند دیگه خود بگو اسمم چیه یه راهنمایی جیمز نیستش دوستا بهم میگن 007

ناشناس گفت...

چه قده نظر دادم خسته شدم دیگه برم بخوابم فردا می خوام بترکونم فقط مواظب خودتون باشین نزدیکای من نباشین والا......
این استاده چه قده خوبه این نمرمونو بده دیگه هی راهنمایی جوابه آخرو بده هم ما هم خودتو راحت کن دیگه این مغزمون اگه داشته باشیم اذیت میشه از آکی می یاد بیرون

ناشناس گفت...

خوابم نبرد این سواله هی می خوام جوابشو بزارم ولی شیطان رفته تو جلدم میگه ازین کارا نکنی بزار خودشون حل کنند
بزارم نزارم بزارم نزارم بزارم نزارم بزارم نزارم ای بابا شانسم ندارین نزارم اومد حالا تا صبح زیاد وقت هست هی برم امتحان کنم شاید خوب شد گذاشتم

mq گفت...

دانشگاه آزاد خیلی بهتر از اینجا هستش .

در ضمن من ادعائی توی بلد بودن ندارم ! برای درک این مطلب میتونید رتبه منو نگاه کنی !

هم سراسری و هم آزاد ! فرق دانشگاه رو هم فکر کنم

از باباتون بپرسید بهتر باشه !

ناشناس گفت...

پرسیدم گفت سراسریش اینه بدون آزادش دیگه چیه!!!!!!
از چه لحاظ بهتره ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
رتبه شما چند شده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
جای این حرفای زیبا سوالارو حل کردی یا نه از 9 به بعدش خیلی سخته رتبه بالا بگو ببینیم چی بلدی

ناشناس گفت...

این آقای اسمی خانی هنوز در حال فکر کردنه اگه را داره یکمی زودتر اگه نمیشه هم که اونیکی سوالا رو حل کن اگه وقت داری فقط یکمی زودتر ساعت داره تند تند رد میشه

محسن نیک نژاد گفت...
این نظر توسط نویسنده حذف شده است.
محسن نیک نژاد گفت...

اندکی صبر در راه است.

ناشناس گفت...

سلام بچه ها تا حالا تو عمرم استاد به ماهی استاد اردکانی ندیدم
همتون خسته نباشید بچه ها اگه میتونید سوال 9 حل کنید
من نمی دونم چه جوری درستیشونو ثابت کنم راستی آقای اسمی خانی ایشالا همه امتحاناتو 20 بشی جوابه 6 پیدا نکردی ؟؟؟؟

ناشناس گفت...

چه قده صبر کنیم مردیم
محسن پس چی کار می کنی یه وقتی ندین مجبور شیم تقلب بنویسیمش اگه راه داره یکمی زودتر
اینم نظر به عنوانتون دیگه دیونم کرد بابا یه مثالی بزن چه طوری واردش کنیم ما هم همون طوری بزنیم

ناشناس گفت...

اون که خیلی ماهه ولی الان تو کسوفه یا خسوفه نمیدونم ولی اگه یه 2 تا دیگه سوال می داد بهترم می شد

ناشناس گفت...

توروخدا زودتر این الگوریتم و بذار
مردیم از چشم انتظاری

اردكاني گفت...

من نه خسوفم نه كسوف !!! لحظه به لحظه دارم به صورت مستقيم بررسي تون مي كنم كه آخرش چي مي شه ؟؟؟

ناشناس گفت...

سلام استاد
تو رو خدا با قلب ما بازی نکن
این جوابرو بده اگه دوست داشتی که می دونم داری یه کوچولو راهنمایی ازون سوالای دیگه هم بده یه کوچولو فقط سوالارو جواب ها رو نمی خواد ببینم سطح سوالا خوبه یا نه یه نظارت کوچولو داشته باشم

مظهری گفت...

سلام استاد
خسته نباشید
آخرش این میشه که ما الگوریتم میوفتیم!

aylin گفت...

سلام آقای ساحت فردی واقعا تبریک عرض می کنم که دانشگاه آزاد قبول شدید. کسانی که می گن بابای منم دانشگاه آزاد قبول شده نمی رونن قبولی دانشگاه آزاد سخت تر از سراسریه . من هم آزاد شرکت کردم و انتظار داشتم قزوین قبول شم ولی ابهر قبول شدم در حالی که ترازم بالاتر از سراسری بود.
در مورد سوال 6 هم واقعا فکر کنم سر کاریم!

ناشناس گفت...

من مطمئن نیستم اما شاید بتونه کمک کنه

https://docs.google.com/fileview?id=0B1PU6Akk2wOcZDc3NTkzZDItZTYyOC00YjE2LWI2ZWYtNmIyN2JmNDJlYzhl&hl=en&invite=CJ_BzqIN

موفق باشید

ناشناس گفت...

یکی از بزرگان "حذف تنها راه غلبه بر مشکلات است."

ناشناس گفت...

استاد گذاشته سرکار
شما ابهری امسال بخاطر مسایل سیاسی دانشگاه آزاد هر کی نوشته بود قبول شد بخاطر اینکه کسی نره آزاد همه رو تو سراسری قبول می کردن

aylin گفت...

آره یکی مثل تو!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

محمد رضا ساحت فردی گفت...

آیلین خانم ممنونم لطف دارید شما .

به نظر من آزاد تهران خیلی سخت تر از سراسری شهرستان

هستش . هرچند سوال های کنکور امسال خوب بود .

حوب انشا الله که موفق باشید . از اول شما برای تهران

باید شرکت میکردید که قزوین قبول بشید .

در هر صورت موفق باشید .

ناشناس گفت...

ننجونه منم تو دانشگاه آزاد قبول شده رشته فیزیک اتمی تازه بورسیه هم شده رتبه 1 شده امروز تو تلوزیون ببینیدش

ناشناس گفت...

لطفا نمر های اسمبلی رو زودتر اعلام کنید؟خواهشن استاد ما رو قبول کنید تا مشروط نشیم

ارسال یک نظر