۱۳۸۸ دی ۳۰, چهارشنبه

اطلاعیه شماره 1 استاد اردکانی (طراحی الگوریتم)

با عرض سلام و خسته نباشید .

استاد اردکانی نکاتی را درباره امتحان درس طراحی الگوریتم در سایت خودشان منتشر کردند که من نیز آنها را بدون

هیچگونه دخل و تصرفی به اطلاع شما عزیزان میرسانم :

"مژده بر اهالي بلاد طراحي الگوريتم !!!! پيرو درخواست هاي مكرر دانشجويان !!! الگوريتم پريم از امتحان حذف ميگردد !!! ( دقت كنيد كد الگوريتم حذف مي شود ولي اجراي آن بر روي مثال كماكان هست !!) و مژده دوم ( كه با خون شدن جگر حاصل شد !!!)‌ اينكه فرمولهاي ضرب استراسن لازم به حفظ كردن نيست !!! در صورت نياز – بشرطي كه سوال باشد خودم مي دم !!! بريد كلي حال كنيد از الطاف من !!!!"

من نیز به نمایندگی از تمام دانشجویان نرم افزار کامپیوتر از استاد اردکانی به دلیل حذف الگوریتم پریم و فرمول های ضرب استراسن تشکرمیکنم



در ضمن به این دلیل بنده عرض کردم اطلاعیه شماره 1 :

زیرا امیدوارم تا روز امتحان استاد اردکانی مطالب دیگری مبنی بر حذف قسمت های
دیگری از درس را اعلام نمایند .

با آرزوی شادکامی و موفقیت در تمام زمینه ها .

3 نظر:

M.Eftekhari گفت...

به امید روزی که اطلاعیه شماره n هم منتشر بشه!

Mohammad Reza گفت...

انشا الله !

راستی خانم نجف آبادی شما در قسمت آدرس اینترنتی نباید ایمیل وارد کنید . باید مثل الان من آدرس سایت خودتون رو وارد کنید .

ناشناس گفت...

نجف آبادی نه نجف زاده.ممنون.

ارسال یک نظر