۱۳۸۹ بهمن ۳۰, شنبه

بررسی گوشی Acer Iconia Smart

اگر فکر می کنید گوشی Samsung Galaxy S2 بیش از حد بزرگ است، می بایست اندازه این گوشی را هم ببینید. این یک گوشی ۴٫۸ اینچی است که تنها حدود ۲ اینچ از گلکسی تب سامسونگ کوچک تر است. همانگونه که مشاهده می کنید Iconia Smart بیش از اندازه پهن نیست و مکالمه با این گوشی را در مقایسه با Dell Streak 5 و دیگر گونه های جدید سوپر اندروید بسیار راحت تر خواهید یافت.
سیستم عامل این گوشی Android 2.3.2 و آنگونه که از تصاویر بر می آید مدلش نیز S300 می باشد، طبق گفته نماینده Acer گوشی  Iconia Smart به گونه ای طراحی شده که حقیقتا در طراحی­اش ایده یک تلفن با سبک تبلت (tablet-style) را به نمایش بگذارد. وزن این اسمارت فون ۱۸۵ گرم می باشد و می توان گفت اندکی از آن چه که از یک اسمارت فون انتظار داریم سنگین تر است.
Iconia Smart در عقب دارای دوربینی ۸ مگاپیکسلی به همراه فلاش LED و هم چنین یک دوربین ۲ مگاپیکسلی در جلو می باشد و همانطور که انتظار داشتید در قسمت بالا جک هدفون قرار گرفته است. از دیگر ویژگی های “آیکونیا اسمارت” استفاده از Dolby Mobile tech است که برای بهبود کیفیت صدای گوشی ها به طور فزاینده­ای در حال استفاده است.


منبع: techradar

0 نظر:

ارسال یک نظر