۱۳۸۹ دی ۱۸, شنبه

CES 2011: دل تبلت ۷ اینچی و ۱۰٫۱ اینچی استریک را معرفی کرد

دل در نمایشگاه CES 2011 نسخه ۷ اینچی تبلت دل استریک (Dell Streak) را معرفی کرد و اعلام کرد که نسخه ۱۰٫۱ اینچی این تبلت نیز بزودی معرفی خواهد شد.

حالا برویم سراغ دل استریک ۷ اینچی و ببینیم که این تبلت چه فرق هایی نسبت به مدل کوچکتر خود دارد.

اولین نکته ای که توجه ما را جلب کرد استفاده از پردازنده Dual-Core nVidia Tegra است که خوب مسلماً قابلیت پردازش و سرعت این تبلت اندرویدی را افزایش می دهد . همچنین این تبلت از شبکه ۴G نیز پشتیبانی می کند که این روزها در حال گسترده شدن در کشورهای پیشرفته است.

Dell streak 7

Dell streak 7

درست مانند دل استریک ۵ اینچی، این تبلت هم دارای شیشه Gorilla در صفحه نمایشگر خود است و پشتیبانی کامل از فلش پلیر ۱۰٫۱ ه عمل می آورد.

همچنین مانند دوست ۵ اینچی خودش، این تبلت هم دارای دوربین عقب و جلوست به همراه بلوتوث و Wi-Fi تا همه بتوانند در هر مکانی به اینترنت متصل شوند و در صورت نیاز تماس ویدئویی برقرار کنند.

Dell streak 7

در حالی که همه فکر می کنند که دل استریک ۵ یک تلفن هوشمند بسیار بزرگ است ولی این تبلت اصلاً احساس یک تبلت بزرگ را به کاربر نمی دهد و جزو تبلت های کوچک و اقتصادی بازار است. حتی از آی پد هم کوچکتر به نظر می رسد در همان نگاه اول !

Dell streak 7

Dell streak 7

Dell streak 7

به گزارش آی تی نویس، مانند نسخه ۵ اینچی این تبلت، دل استریک ۷ اینچی هم در سایت دل در دسترس خواهد بود و هم توسط اپراتورهای مختلف عرضه خواهد شد.

0 نظر:

ارسال یک نظر