۱۳۸۹ دی ۱۸, شنبه

CES 2011: پردازنده های جدید اینتل معرفی شدند

کمپانی اینتل در اولین روز کاری نمایشگاه CES 2011 ، کنفرانس خبری خود را برگزار کرد.

معرفی انواع مختلف پردازنده ها، چیپست های گرافیکی و محصولات بی سیم جدید و ارتقاء یافته، مهمترین عناوین کنفرانس خبری اینتل را تشکیل می داد.

پردازنده های جدید اینتل i3 , i5 و i7 مجهز به نسل پیشرفته ای از میکرومعماری شده اند که آنها را قادر می سازد از نمایش تصاویر کاملاً سه بعدی (Full 3D) پشتیبانی به عمل آورند در حالیکه در زمینه تصاویر با کیفیت HD و همچنین عملکرد در بازی ها نیز ارتقاء یافته اند و همه این موارد بدون تاثیر منفی بر روی طول عمر باطری، خواهد بود.

از دیگر قابلیت های جدید، “Quick Sync Video” است. بوسیله این تکنولوژی امکان ویرایش و به اشتراک گذاری تصاویر ممکن می شود. فایل های ویدیویی که قبلاً ویرایش آنها ساعتها به طول می انجامید اکنون تنها در چند دقیقه آماده می شوند. به طور مثال، اگر در گذشته یک فایل چهار دقیقه ای با کیفیت HD، چهار دقیقه وقت برای ویرایش و تبدیل شدن به فرمت آی پاد احتیاج داشت، اکنون تنها به ۱۶ ثانیه وقت نیاز دارد.

به گزارش سایت وین بتا، همچنین این پردازنده ها به فناوری “Turbo Boost Technology 2.0″ ارتقاء یافته اند، که در توزیع منابع پردازنده نقش ایفاء می کند و در نهایت باعث می شود در اوج عملیات کاری رایانه، پردازنده عملکرد بسیار بهتری از خود به نمایش بگذارد.

اینتل همچنین به معرفی WiDi 2.0 پرداخت که پخش تصاویر ویدیویی با کیفیت ۱۰۸۰p بر روی باند بی سیم را در تلویزیون هایی که از این فناوری پشتیبانی می کنند ممکن می سازد. کاربران همچنین می توانند از طریق اینترنت به مشاهده فیلم های Blu-ray و DVD بپردازند.

0 نظر:

ارسال یک نظر