۱۳۸۹ آبان ۲, یکشنبه

بازدید گروهی از نمایشگاه الکامپ


الکامپ (ELECOMP)، سرنام Electronics, Computer & E-Commerce نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، رایانه و تجارت الکترونیکی است که همه ساله در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می گردد.این نمایشگاه پر بازدیدکننده ترین نمایشگاه از میان 50 نمایشگاه داخلی است.
الکامپ منبع غنی از ایده ها و کاربردهای غنی نرم افزار و سخت افزار است و به افراد خصوصا ما دانشجویان رشته کامپیوتر کمک میکنه تا برای تولید و ساخت ایده ای جدید, از این نمایشگاه بهره ببریم.
از این رو بعد از مشورت با تیم وبلاگ, تصمیم بر آن شد که در صورت تمایل بچه ها, از این نمایشگاه به صورت گروهی دیدن کنیم.
زمان برگزاری 17 تا 20 آبان است که به دلیل کلاسهای دانشگاه, بهترین زمان دوشنبه 17th یا سه شنبه 18th است.
میتونید نظرات خودتون رو در این پست اعلام کنید.

4 نظر:

محسن نیک نژاد گفت...

من که به خاطر بچه ها از افتتاحیه تا اختتامیه تو نمایشگاهم.
انشاالله که هم دیگر رو میبینیم

سمانه گفت...

salam
man miyam
faghat rozesho daghightar malom konid
va inke chejori berim
merc

ناشناس گفت...

رفتنشو که هر کی خودش میاد. ما تو یک ساعت خاص یک جای نمایشگاه قرار میزاریم.

میعاد اختیاردار گفت...

نمایشگاه الکامپ امسال خیلی خوب بود.
من که شخصا لذت بردم.
متاسفانه به دلیل عدم استقبال بچه ها من که خودم تنها رفتم.
از اینکه دیدم بعضی شرکتها تو زمینه الکترونیک, کامپیوتر و برق چقدر پیشرفت کردن برام لذت بخش بود و تونستم ایده های زیادی رو بگیرم.

ارسال یک نظر