۱۳۸۹ اردیبهشت ۲۲, چهارشنبه

فرندفید به فیس بوک فروخته شد!

تمام شد.رقابت بین دو غول بزرگ وب سایتهای اجتماعی برای همیشه تمام شد و تا مدتی دیگر اثری از “فرفر” دوست داشتنی و محبوب نخواهد بود.”فرفر”ی که با ظاهر ساده و محیط جذابش دل خیلی ها را ربوده بود تا مدتی دیگر به طور کامل تحت سلطه ی فرمانروایی فیس بوک خواهد بود.به هرحال هر حال،هر چه باشد فرندفید برای مدیران فیس بوک ارزشمندتر از توییتر است…

علاقه مندی فیس بوک به فرندفید را مدتها بود که می توانستیم احساس کنیم.انگار که فیس بوک پس از اضافه کردن قابلیت “لایک”به سرویسش،اولین لایک را برای فرندفید زده و علاقه اش را به مغزهای متفکر آن اعلام کرده است!

friendfeed-facebook

همه ی ما می دانیم که از طرفی فیس بوک با بیش از ۲۵۰ میلیون کاربر نیازی به کاربران فرندفید ندارد و از طرفی دیگر آن قدر ابهت و بزرگی دارد که سرویس رقیبش را با خرید آن تعطیل کند.پس تنها دلیلی که برای خرید فرندفید باقی مانده،استفاده از مغزهای متفکر آن است.مسلم است که ترکیب تعداد کاربران فیس بوک و قابلیتهای کنونی آن با ایده های ناب متفکران “فرفر”ی،ابر سرویس اینترنتی ای را به وجود می آورد که تا مدتها کسی نمی تواند به رقابت با آن فکر کند!سرویسی عظیم،جذاب و منحصر به فرد که همانند آهنربایی بزرگ کاربران اینترنت را به خودش جذب می کند.

facebook-logo

تکلیف فرندفید هنوزمعلوم نیست و کاربرانش از فروش آن بسیار ناراحت اند.ولی از آنجا که خودم فیس بوکی هستم این خبر را به فال نیک می گیرم و منتظر ابر سرویس اجتماعی دنیا می مانم.امیدوارم که تا آن موقع عمو فیترباف دست از این مسخره بازی هایش بردارد و بگذارد که با کتاب چهره!از اینترنت لذت ببریم:)

0 نظر:

ارسال یک نظر