۱۳۸۹ فروردین ۳۰, دوشنبه

اعتراض نسبت به افزایش بی مورد تعداد واحد

این پست به پیشنهاد تعدا زیادی از دانشجویان گروه  در نظر گرفته شده و ازتون خواهشمندم ضمن مطالعه و همدردی ، همراهی هم بفرمایید :
دانشجویان کارشناسی گروه نرم افزار دانشگاه دهخدا نسبت به افزایش غیر کارشناسانه و بی مورد 6 واحد به چارت آموزشی این گروه مراتب اعتراضات خود را به اطلاع دایره آموزش آن دانشگاه محترم میرساند و اهم دلایل اعتراض خود را به شرح  زیر به اطلاع میرساتد :
1 - بخشنامه سازمان آموزش عالی این افزایش را بلامانع میداند نه ضروری
2 - هیچ یک از دانشگاه های همتراز و پیرامون نسبت به این افزایش اقدام نکرده اند
3 - برای ارایه دروسی نظیر<نظریه ماشینها > و ... میتوان از تعداد واحد های اختیاری استفاده نمود
4 - این افزایش  تعداد واحد موجب پرداخت یک ترم شهریه ثابت در کنار شهریه این واحد ها خواهد شد

لذا از دانشگاه محترم خواهشمندیم چنانچه نگاهشان به مجموعه دانشجویان و امر مقدس تحصیل نگاهی تجاری نیست نسبت به لغو این تصمیم اقدام نمایند

باتشکر
تیم وبلاگ گروه نرم افزار دانشگاه دهخدا

5 نظر:

محسن نیک نژاد گفت...

من به نوبه ي خودم مخالفم ، ضمنا دوست دارم اینو بدونید که خیلی خوشحال می شم جای واحد هایی که طی دو سال گذشته گذرونیدم ، واحدهای پیشنهادی جایگزین بشن یا حداقل جای یک سری دروس غیر ضروری رو بگیرن.

میعاد اختیاردار گفت...

با سلام.
من هم مخالفت خودم رو نسبت به این کار اعلام میکنم.
لطفا" مسئولین محترم به اعتراض دانشجویان توجه فرمایند.

Unknown گفت...

سلام
من هم با اين موضوع كاملا مخالفم و خواهشمندم مسئولين محترم دانشگاه به اين موضوع رسيدگي كنند.

نادعلیپور گفت...

سلام
من هم کاملا به این تغییرات معترضم.خواست تمام بچه های کامپیوتر حذف این 6 واحد است.با تشکر

ناشناس گفت...

سلام
این موسسه توی همین واحدایی که داده مونده حالا می خوان 6 واحد دیگه بندازن بهمون انگار ما چیزی نمیگین اینا فکر می کنن خبری چیزیه طوری درس میدن آدم از هر چی کامپیوتره زده می شه

ارسال یک نظر