۱۳۸۸ بهمن ۹, جمعه

سوال 25 تاریخ

سلام به همگی
خسته نباشید
بچه ها اگه اشتباه نکنم جواب سوال 25 اشتباه نوشته شده
فکر میکنم جواب درست اینه:
"آخرین ریاضی دان مسلمان که طی قرون وسطی و پس از آن آثاری از وی به لاتین ترجمه شد، بها الدین عاملی مشهور به شیخ بهایی است که کتاب او با نام خلاصه الحساب به انگلیسی، فرانسه و آلمانی ترجمه شد. پرداختن به جنبه های عملی ریاضیات، از جمله طرح انواع شکلهای چند ضلعی منتظم و نا منتظم، انواع راه حلهای عددی و هندسی معادلات جبری، دستیابی به میزان دقیقی از عدد پی و سرانجام روشهای متعدد برای تعیین محیط و مساحت انواع چند ضلعی ها و مواردی مانند این دستاوردهای دانشمندان ریاضی اسلام بود که به غرب منتقل شد." صفحه 134 کتاب

10 نظر:

میعاد گفت...

بله جواب درست همین به نظر میرسه.
ممنون از اطلاع رسانی تون.

محسن نیک نژاد گفت...

ممنون .

taranom گفت...

سلام
بله حق با شماست...
مرسي

aylin گفت...

سلام خودشه مرسی از اینکه گفتید.
بچه ها اگه سوال دیگه ای جوابش فرق داشت یا اینکه حذف شده بود حتما به ما هم بگید.

دوخایی گفت...

دستت مرسی!
فقط اگه میشه سوال مهم تراشم بگین من فقط اونارو بخونم.

مظهری گفت...

خواهش میکنم، وظیفه بود.
آقای دخایی من سوالهای 10، 11، 26 و 27 رو مهم علامت زدم، البته از بچه ها شنیدم مهمه.

ناشناس گفت...

سلام به نظره منم که مهم نیست سولای 32 45 78 1118 هم مهمه اونا رو هم بخونید آقای دوخایی چه طوری میدونی که کیم برو بچ که یادته

ناشناس گفت...

بچه ها نمره ها تون توی سایته دانشگاه اومده برید ببینید من که همه رو قبول شدم دیگه شما رو نمی دونم تفلکیا فک کنم افتاده باشین

دوخایی گفت...

ok

محسن نیک نژاد گفت...

در سوال 9 غلط تایپی وجود داره کتاب محمد بن موسی خوارزمی الجبر و المقابله است که اشتباه تایپ شده.

ارسال یک نظر